ثمین منثمین من، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

ثمین عشق مامان و بابا

عیدت مبارک مامانی

1392/10/30 11:24
نویسنده : مامان ثمین
167 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خوشگلم.هم عیدت هم دومین روز 31هفتگیت مبارک مامانی.55روز دیگه بدنیا میایی و ما رو به ارزومون میرسونی.

این روزا شیطونیات کم شده.فک کنم چون کم کم داری بزرگ میشی و جات داره کوچولو میشه اینجوری شده.شایدم تنبلیت میاد مامان جون.

ثمینم دوست دارم از وسایل خوشگلت عکس بگیرم و بذارم تو وبلاگت ولی وقت نمیکنم.ایشالا ی روز ب همین زودی اینکارو میکنم.

مامانی لطفا شیطونیاتو بیشتر کن.

دوستت دارم ی عالمه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

❤خونه نمدی❤
29 دی 92 14:49
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به ما بزن کارای خوشگل و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی www.namadi.ir ارسال به سراسر ایران با تشکر خونه نمدی